Pracownia mocy

Wykształcenie i doświadczenie

– absolwentka oligofrenopedagogiki i psychologii klinicznej

– Studium Pomocy Osobom Autystycznym i ich Rodzinom

– I i II stopień w nurcie systemowym Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu (ang. Solution Focused Brief Therapy)- akredytacja Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach

– szkolenia specjalistyczne TSR

– Studium Pracy z Nastolatkiem- podejście systemowe

– praktyk metody Kids Skills

– Terapia Schematów,

– Terapia Skoncentrowana na Współczuciu (CFT)

– Time Perspective Therapy (TPT)

– Terapia Skoncentrowana na Emocjach (EFT)

– Całościowy Kurs Psychoterapii UJ CM – akredytacja Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (w trakcie)

– liczne szkolenia z zakresu neurofizjologii, neuropsychologii, zaburzeń mowy i komunikacji, ASD, ADD i ADHD

– praca w zespołach interdyscyplinarnych, prowadzenie obserwacji, przygotowywanie diagnoz i przygotowywanie programów terapeutycznych

– prowadzenie Treningów Umiejętności Społecznych i zajęć otwartych dla studentów

– praca z osobami po wybudzeniach, ( badanie kompetencji komunikacyjnych, ustalanie systemu komunikacyjnego, terapia)

– współpraca z Fundacją Wspierania Aktywności Społecznej Per Aspera

– współzałożycielka Fundacji Why Not, tworzącej przestrzeń do rozwoju osób z niepełnosprawnościami

– członek Polskiego Stowarzyszenia Syndromu Tourette’a oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach

– doświadczenie zawodowe: Ośrodki Terapeutyczne, Fundacje, szkoły i przedszkola

Poszerzam swoje dotychczasowe umiejętności oraz rozwijam wciąż nowe uczestnicząc w konferencjach, szkoleniach ponieważ wychodzę z założenia, że to nieustanny rozwój jest tym, co pozwala być kompetentnym specjalistą w świecie, który zmienia się bardzo dynamicznie.

W swoim gabinecie wykorzystuję różne metody terapeutyczne, wydobywam i wzmacniam zasoby moich klientów. Korzystając z klinicznego bogactwa podejścia psychodynamicznego, czerpiąc z warsztatu nurtu poznawczo- behawioralnego, będąc osadzona w systemowym rozumieniu człowieka- łączę te podejścia, tworząc metodologię skupioną na rozwiązaniu, tak aby wsparcie i pomoc drugiemu człowiekowi było efektywne i spersonalizowane.